Logowanie   ?> /td>
Rzeszowski Team Paralotniowy 

Zapytasz zapewne czemu "Born to Fly" ?
Nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie. Każdy z nas zapytany o to samo odpowie Ci co innego ...
ale na pewno zrozumiesz jedno, ... że nie umiemy już inaczej. Nie umiemy NIE LATAĆ

W serwisie
HOME
Team i okolice
Piloci i Sympatycy
Galeria
Opisy wyjazdów i imprez
Miejsca do latania
Plikownia
Kontakt
Nasz dorobek
Nasz dorobek w OLC w 2008
Nasz dorobek w OLC w 2009
Nasz dorobek w OLC w 2010
Nasz dorobek w OLC w 2011
LiveTracks

Borny !



OpenFly

Karpaty


Forum PG
Planowanie wyjazdów
Gdzie latać ?
Let's talk about ...
On-line Czat BTF ...
Żony i kochanki :)
Giełda sprzętu
... know how
... co nieco o sprzęcie
Forum PPG
Planowanie latania PPG
Let's talk about ...PPG
Godne polecenia
Znajomi w Sieci
Filmy
Szkoły paralotniowe
Serwisy pogodowe
...inne linki
xcc.paragliging.pl
XContest - punktacja dzienna

KSIĘGA GO¦CI
Polecane
Niviuk
Advance
SOL Paragliders
Ozone
UP

Rozwinięcie wątku:
Re: Wyciągrkowy poszukiwany

Heja. Nie wiem jakie są szczegóły oferty jeżeli chodzi o kandydata na stanowisko wyciągarkowego, ale pozwolę sobie zgłosić swoją skromną osobę do pełnienia tej funkcji. Latam na glajcie a nie mam uprawnień do startów holowanych także myślę że idalnie się nadam. Moim niewątpliwym atutem jest to że jestem umysłem typowo technicznym, bardzo szybko uczę się wszelakich zagadnień z tego zakresu, tyczy się to również obsługi wszelakich urządzeń mechanicznych i elektrycznych. Napiszcie tylko co macie dokładnie na myśli pisząc że dyspozycyjny. Kontakt w Pilotach i Sympatykach... Mateusz
ebc41sp@gmail.com


Dodano: 2012-02-01

Pogadaj jeszcze trochę i będziesz \"Specgaduła\" :)
W@cek
Dodano:2012-02-08
A jeszcze jedno. Prefiks SP (Stefan Paweł) który jest używany w naszym kraju, to dostaliśmy jeszcze przed wojną, chyba w 1930 roku albo jeszcze wcześniej. Wtedy to chyba szyboli za bardzo nie było, a co dopiero innych maszynek szybujących :)... Jednym słowem ja wyciągam rękę na zażegnanie wszystkich niepotrzebnych sporów i różnic zdań, nie ma sensu zachowywać się jak dzieci. Ja popełniłem swoje błędy i się do nich przyznaje, może to i z powodu mojego młodego wieku i braku doświadczenia w niektórych sprawach (nie o latanie mi tutaj chodzi, prędzej o prowadzenie dyskusji).... Pozdro
SP8EBC
Dodano:2012-02-08
Znak wywoławczy dostałem może i nie tak dawno temu (w kwietniu z tego co pamiętam), ale skrzydła to ja wtedy na oczy jeszcze nie widziałem. A sama jego końcówka czyli EBC wzięła się w jeszcze z wczesnych latach licealnych (rok miej więcej 2006 albo 2007), od pewnej lampy elektronowej oznaczonej jako EBC41 ( http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/frank/sheets/030/e/EBC41.pdf ), w tamtych czasach to nie wiedziałem o istnieniu \"takiego czegoś\" co nazywa się paralotnia, wtedy interesowałem się wyłącznie wysokim napięciem i starą elektroniką. Dopiero potem doszedłem do wniosku że babranie się w 10kV jest zbyt niebezpieczne dla życia i lepiej będzie jak zacznę latać. Puentą tego wywodu ma być to że ksywka \"specu\" została mi wymyślona niezależnie od pewnych dyskusji prowadzonych na pl.rec.paralotnie, które stanowiły pewien element sporny w relacjach pomiędzy nami.... Żeby nie pozostawiać po tym poście żadnych niedomówień, to informuję uprzejmie iż w związku z komentarzami które na grupie dyskusyjnej się pojawiały, nie czynię do nikogo żadnej urazy anie nie traktuję tego jako krzywdę, przyjąłem do wiadomości i tyle. Zgodzę sie, że istotnie w niektórych dyskusjach nie powinienem zabierać głosu, aczkolwiek w niektórych wyrażałem swoje subiektywne zdanie i tyle, to wolno każdemu, tym bardziej że nikogo tam nie uraziłem. No i podręcznik łączności, co jak co ale mi wyszedł.. Pozdrowienia i do wiosny.. ML
sp8ebc
Dodano:2012-02-08
No kolego Mateuszu obawiam się, że jednak musisz zmienić końcówkę ksywki na \"Spec\" - a przynajmniej w światku paralotniowym :)
grigorij
Dodano:2012-02-08
No - poruszane tam tematy wymagały naprawdę wiedzy specjalistycznej, doświadczenia, więc nie dziw się że taka ksywka. Byle do wiosny :)
W@cek
Dodano:2012-02-07
Podsumowując ja odpadam, głównie ze względu na godziny które mi wybitnie nie pasują (uczelnia). Co do uprawnień to wiem że takowe są wymagane jeżeli chodzi o wyciągarkowego, ale jeżeli w ogłoszeniu było wyraźnie napisane że \"preferowane są osoby umiejące latać\", to nie jest to do końca jednoznaczne kogo poszukuje jego autor.... Nie uważam też że napisałem tam cokolwiek prowokującego... Aa i tak na koniec, dla obserwatorów, to ksywa \"specu\" o której wspomina prezes została wymyślona na czacie cumulus24.pl jako rozwinięcie mojego znaku wywoławczego SP8EBC... pzdr
SP8EBC
Dodano:2012-02-07
aaa i jeszcze jedno - Nie zakładaj nowych wątków bo się robi bałagan. Potem ktoś to musi sprzątać i zawsze na mnie wypada.

Wpisz komentarz potem potwierdź hasłem które sobie ustaliłeś. Jak widzisz, moje komentarze wchodzą bo pamiętam hasło. Jeśli nie pamiętasz spróbuj swoje hasło zmienić. W razie czego pomogę.
Natomiast jeśli chcesz możesz po prostu podpisywać się - spec - możesz się przyzwyczajać do nowej ksywki :). Użycie tego nowego nicka nie wymaga hasła a będziesz mógł komentować w tym wątku.
prezes


Dodano:2012-02-07
Mateusz,
Po pierwsze, to nie wszystko, co dotyczy latania - przynajmniej w Bornach - rozwiązuje się na forum publicznym.
Po drugie - i tu nie obraź się, ale sam prowokujesz pisząc na ogólnym forum - wierz mi, że gdyby np. ustalenie miejsca do latania Ciebie bezpośrednio dotyczyło to ktoś z Teamu z pewnością by się Twojej osoby poradził. Narazie (wybacz) nie grzeszysz przesadnie wiedzą paralotniową a zagadnienia z zakresu przestrzeni lotniczych czyli np. wspomniane TMA i CTR nie są nam obce.
Po trzecie, bycie wyciągarkowym, jak i zresztą holowanym wymaga uprawnień. Te uprawnienia trzeba sobie zrobić (zapłacić również). Nie wiem czy na pewno, ale w moim mniemaniu trzeba najpierw być holowanym (latać na holu) a potem jak już będziesz wiedział o czym mowa - próbować holować (kolegów). Zacznij więc, że tak powiem, od początku. Osobiście nie powierzyłbym swojego losu komuś, kto nie wie o co biega przy starcie holowanym. Tak więc narazie - moja rada - z byciem wyciągarkowym daj sobie spokój.
I teraz najważniejsze - Potraktuj moje słowa jako uprzejmość starszego kolegi a nie jako nagana. Napisałem na forum bo taki masz widać zwyczaj pisania. Ja przeciwnie, wolę niektóre sprawy rozwiązywać osobiście w cztery oczy. To tak na początek, a na koniec, wierz mi, na wszystko w życiu przychodzi czas. Polataj, zbierz doświadczenia, żeby wiedzieć o czym mowa podczas rozmów z kolegami i żebyś np wiedział kiedy ktoś żartuje a kiedy mówi prawdę. W końcu w naszym sporcie wielokrotnie chodzi o życie - Twoje także. A na samo zwieńczenie, pomyśl sobie co by było gdybyś miał kogoś na holu i nagle coś złego się wydarzyło np. Lockout ?? (http://www.youtube.com/watch?v=eSxkmDOsdw0)

Lataj bezpiecznie i mam nadzieję ... na spotkanie kiedyś pod chmurką :)
prezes


Dodano:2012-02-07
Koło Boguchwały? Ale ja patrzę na mapę przestrzeni powietrznej z PAŻP i tam jest TMA A z dnem na 600m, niby TMA B jest wyżej bo na 6500ft czyli jakieś 2km ale w sumie też nisko, no i trochę dalej na południe. Poza tym do granic CTRu dość blisko..... No a jak chcecie latać od 10 do 14 to szczerze średnio mi to pasuje bo w tych godzinach to najczęściej mam uczelnie. Nawet przy mojej wersji minimalistycznej, czyli nie chodzenie na wykłady, pozostają mi jeszcze obowiązkowe laboratoria. No i oczywiście ja też bym sobie gdzieś jeździł na latanie, jak najczęściej jak to tylko będzie możliwe
Mateusz SP8EBC
Dodano:2012-02-06
Wstępnie miejsce mamy upatrzone w okolicach Boguchwały, latać będziemy wtedy kiedy będzie najlepszy warun najczęściej 10-14 w każdy dzień tygodnia.
wujek
Dodano:2012-02-06
A gdzie macie zaklepane miejsce na hole? Jak daleko od Rzeszowa? No i jest jeszcze pytanie, czy mówiąc poniedziałek, wtorek, piątek macie na myśli rano czy w godzinach \"po pracy\"? Najlepiej to odezwij się do mnie Wujek na Skype, albo zadzwoń to obgadamy sprawę jak należy..... Mateusz \\n\\n PS. Przepraszam że zakładam nowy wątek ale nie jestem w żaden sposób dodać odpowiedzi do tamtego, skrypt cały czas twierdzi że podane dane autoryzacyjne są niepoprawne :\\
Mateusz SP8EBC
Dodano:2012-02-01
Cześć, Dyspozycyjność = jeśli okazuje się że jest warun na latanie za godzinę spotykamy się w umówionym miejscu i się holujemy niezależnie czy to poniedziałek, środa, sobota czy niedziela. Pozdrawiam
wujek
Dodano:2012-02-01
Wszelkie prawa zastrzeone. Materiay prezentowane w serwisie s wasnoci Teamu "Born to Fly".
Kopiowanie materiaw bez zezwolenia zabronione.
statystyka