Logowanie   ?> /td>
Rzeszowski Team Paralotniowy 

Zapytasz zapewne czemu "Born to Fly" ?
Nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie. Każdy z nas zapytany o to samo odpowie Ci co innego ...
ale na pewno zrozumiesz jedno, ... że nie umiemy już inaczej. Nie umiemy NIE LATAĆ

W serwisie
HOME
Team i okolice
Piloci i Sympatycy
Galeria
Opisy wyjazdów i imprez
Miejsca do latania
Plikownia
Kontakt
Nasz dorobek
Nasz dorobek w OLC w 2008
Nasz dorobek w OLC w 2009
Nasz dorobek w OLC w 2010
Nasz dorobek w OLC w 2011
LiveTracks

Borny !



OpenFly

Karpaty


Forum PG
Planowanie wyjazdów
Gdzie latać ?
Let's talk about ...
On-line Czat BTF ...
Żony i kochanki :)
Giełda sprzętu
... know how
... co nieco o sprzęcie
Forum PPG
Planowanie latania PPG
Let's talk about ...PPG
Godne polecenia
Znajomi w Sieci
Filmy
Szkoły paralotniowe
Serwisy pogodowe
...inne linki
xcc.paragliging.pl
XContest - punktacja dzienna

KSIĘGA GO¦CI
Polecane
Niviuk
Advance
SOL Paragliders
Ozone
UP

Rozwinięcie wątku:
Karpaty Paragliding Team Testuje Flymastera B1

Hey Szczegółowe informacje na naszej stronie www.karpaty-team.pl Pozdrawiam
Grzybek


Dodano: 2009-02-13

CYT "zaletą jest wbudowana bateria litowo polimerowa, ale trzeba pamiętać aby ją naładować bo wymienić baterii się nie da (powinna być dosyć pojemna i być może trzeba ją ładować raz na rok)".
I tu się mylisz - bateria to chyba - piszę chyba bo nie jestem tego pewien na 100% - najsłabsza strona tego Varia. Gdzieś wyczytałem, że wg producenta wytrzymuje max 20 godzin pracy urządzonka. Ciekawe też w jaki sposób pada bo jeżeli tak jak padają aku. w Olimpusach to porażka. Ale właśnie słysze ze Grzybek to sprawdza :)
W@cek
Dodano:2009-02-28
Witam, Ja również tylko pobieżnie obejrzałem, ale wrażenia pozytywne, nawet można sobie zmienić modulację dźwięku tak jak w najbardziej zaawansowanych Vario. Ja akurat jestem przyzwyczajony do zegarowej skali analogowego vario więc układ graficzny wyświetlacza nie przypadł mi do gustu ale tak jak napisał Arek, cały interfejs jest w języku polskim, co jest ogromnym plusem, dodatkowo stosowane nazewnictwo jest bardzo czytelne (niczego nie trzeba się domyślać), dzięki czemu ktoś kto ma pierwszy raz urządzenie w ręku może bez pomocy innych dostosować do swoich potrzeb. Dodatkowo obudowa jest wykonana z tworzywa pokrytego chyba warstwą gumy co też mi się spodobało. Jeśli chodzi o inne parametry na na pewno zaletą jest wbudowana bateria litowo polimerowa, ale trzeba pamiętać aby ją naładować bo wymienić baterii się nie da (powinna być dosyć pojemna i być może trzeba ją ładować raz na rok). Wszystkie pola na wyświetlaczu są dobrze dobrane, ponoć ma pamięć 1600 lotów co bije na głowę wszystkie vario, ma USB ale na razie nie ma programu do odczytu lotów tak więc to złącze wykorzystuje się obecnie tylko do ładowania urządzenia, ponoć ma konfigurowalne pola, ale w instrukcji nie znalazłem takiej opcji (być może chodzi o to że wyświetlacz jest uniwersalny i w przyszłości rozmieszczenie pól oraz całego interfejsu może zmienić producent, lub też wprowadzi opcję konfigurowania wyglądu wyświetlacza przez samego użytkownika). Zapis lotu uruchamia się po przekroczeniu 5 metrów wznoszenia lub opadania (może się przypadkowo rozpocząć rejestracja jak podejdziemy albo zejdziemy o 5 metrów) a zapis się kończy jak wyłączymy urządzenie - dosyć proste zasady do zaakceptowania. Dużym plusem jest to że urządzenie ma wymienny firmware dzięki czemu jeśli producent się przyłoży może wprowadzić ulepszenia bądź też wyeliminować błędy w oprogramowaniu a użytkownik może sam zaaplikować je do urządzenia poprzez wgranie nowej wersji firmware. No i na kniec ponoć ma zaje... sensor dzięki czemu wykrywa nawet najmniejsze noszenia. Ma też jakiś bezprzewodowy interfejs do podłanczania np sądy prędkości a może w przyszłości również gpsa. Wszystko należałoby sprawdzić w powietrzu, ale wydaje mi się że jest to jedno z najlepszych urządzeń jakie do tej pory oglądałem w kategorii prostych variometrów.
Zbyszek (Zbig)
Dodano:2009-02-28
Wymyslił, wymyslił Arku. Mój Cartesio ma tak właśnie skonstruowaną szybkę i dzięki temu po wywrotce przy lądowaniu uszkodziłem tylko tę dodatkową szybkę a wyświetlacz jest OK.
Relax
Dodano:2009-02-26
Bardzo fajna zabaweczka. Nie dane mi było sprawdzić drobiazgowo bo czasu mało na PACE, ale z tego co widziałem to najbardziej ujęło mnie menu w języku cywilizowanych ludzi (polskim) do tego nie potraktowane skrótowo. Przestawione pełnym opisem pozwala dokładnie rozpoznać która opcja jest ustawiana. Czytelny obraz pokazuje niezbędne parametry lotu. Dźwięk nawet nie irytujący co też jest atutem. Dobre wyposażenie dodatkowe. Przede wszystkim sztywny pokrowiec i co ciekawe to osłonki na kokpit nie trzeba dokupywać bo jest w zestawie. Uchwyt na nogę powiedzmy ... dla mnie mniej przydatny ale ... ważne że jest. Ciekawi mnie tylko komunikacja z komputerem ... no ale to przy okazji może.
Jedyny zarzut to brak osłonki dodatkowego szkiełka ponad wyświetlaczem. Jak i w innych modelach wariometrów uderzenie w ekran może się skończyć wylaniem się wyświetlacza. A wystarczy przecież dodatkowy plastik w postaci osłonki. Czemu tego jeszcze nikt nie wymyślił ?! I nie mówcie, że będą odblaski z tej osłonki bo są materiały bez-odblaskowe.
Arek
Dodano:2009-02-21
A ja bardzo lubię patrzeć na swoje wypasione wario. Fajnie wygląda na pulpicie i to mi się podoba :)
Arek
Dodano:2009-02-19
Myślę, że warto pooglądać nowe urządzonko, chociaż nie ma za wiele nowości różniących go od IQ One+. Wario to przede wszystkim dźwięk na którym trzeba się skupić podczas kręcenia komina, aby wycentrować jego środek. Tak więc musi być przychylne dla ucha z nie drażniącym pikaniem - to bardzo ważne żeby piszczące wario nie dekoncentrowało i rozstrajało pilota. Reszta to bzdurne wykresy do PC i czytelny wyświetlacz na którym skupia się wzrok od czasu do czasu. Sam się o tym przekonałem kupując IQ One+ i przepłacając ok. 300zł za możliwość podglądów wykresu.
grigorij
Dodano:2009-02-19
Wezmę na 100%. Każdy będzie mógł obejrzeć i zobaczyć. Pozdrawiam
Grzybu
Dodano:2009-02-19
Weź go koniecznie bo kilka osób chciałoby go zobaczyć, m.in. ja
Arek
Dodano:2009-02-19
Wszelkie prawa zastrzeone. Materiay prezentowane w serwisie s wasnoci Teamu "Born to Fly".
Kopiowanie materiaw bez zezwolenia zabronione.
statystyka